28 Ağustos 2013 Çarşamba

Webit Kongresi Küresel Devleri İstanbul'a Davet Ediyor

İlgi çekici açılışı, 200’den fazla dünya standartlarında birinci sınıf konuşmacısı ve 100’den fazla ülkeden 8000’den fazla ziyaretçisi ile yükselen yıldız ve en çok katılım sağlanan küresel, dijital, teknolojik ve telekomünikasyon şirketi etkinliklerinden biri olarak WEBIT, Mobile World Kongresi ve CES’in geleneksel hakimiyetini sonlandırmak üzere .


En büyük küresel şirketler, dijital, teknoloji ve telekomünikasyon uzmanları, girişimciler ve dünyanın dört bir köşesinden genç şirketler 6-7 Kasım’da şimdiye kadar yapılmış olan en büyük Webit Kongresi’nin beşincisi için İstanbul’da toplanıyor. Procter and Gamble, Unilever, Acer, Master Card,

Nokia ve diğerleri Webit Congress 2013’te dünyanın en yenilikçi dijital, teknoloji şirketleri, yayıncılar ve ajanslarla buluşuyor (www.WebitCongress.com).

200’den fazla konuşmacı, Webit’i dünyanın en değerli etkinliklerinden biri haline getiren 5 konferansla, dünya standartlarında birinci sınıf konferans gündemini yaratacaklar.

100’den fazla ülkeden gelen 8000’den fazla katılımcı Kongre için 6-7 Kasım’da İstanbul’da toplanıyor. İstanbul Haliç Kongre Merkezi’nde bulunan Haliç Oditoryumu’nda düzenlenen ''Dijital Pazarlama ve Yenilik'' Konferansı (Webit Kongresi’nin bir parçası) 3000’den fazla delege ile belki de dünyanın dijital pazarlama alanındaki en büyük etkinliğidir. Mobil Pazarlama, Sosyal Medya, Yenilik, Reklam ve Programatik, İçerik yoluyla Taahhüt, Gizlilik ve Siber Güvenlik, bu 2 günlük konferansın konularından bazıları.

Kongre kapsamında, Dijital Pazarlama ve Yenilik Konferansı ile birlikte ''Metrix Konferansı''
gibi daha başka paralel yüksek düzey konferanslar da mevcut. Bu konferanslarda dünyanın çeşitli yerlerinden gelen CMO’lar, CTO’lar ve CIO’lar Büyük Veri, matematiksel analiz, ölçümler, reklamların etkinliği ve ticari istihbarat konularında tartışacaklar.

''eTicaret Konferansı'', çok yönlü kanallar, ticari satış stratejileri, dijital para, müşteri deneyimleri, satış analizleri, ödemeler ve kişiselleştirmeyi sorgulamak için dünyanın ve bölgenin önde gelen satıcılarını çözüm sağlayanlarla buluşturacak.

Sadece davetle girilebilen ''Telco Zirvesi'' CEO’lar, karar vericiler ve başlıca telekom sektörü aktörlerini Telco Industry, OTT, Smart&Connected Cities, mGovernance,

Digitization, Connected Cars & Cloud’un geleceğini tartışmak üzere bir araya getiriyor .

6-7 Kasım tarihlerini takvimlerinize ekleyin ve www.WebitCongress.com adresinden şimdi kayıt yaparak İstanbul’daki 5. Webit Kongresi’ne ziyaretinizi garantileyin. En büyük mevcut ve potansiyel müşterileriniz, partnerleriniz, medya ve dünyanın en yenilikçi şirketlerinin en üst düzey küresel ve yerel temsilcileri ile vakit geçirin.

Özel 1 pakette 2 sınırlı kupon teklifimizden yararlanmak için başvuruda bulunun ve Webit Kongresi biletinizi %50 indirimli olarak alın.

Webit Kongresi Hakkında

Webit Kongresi (www.WebitCongress.com), Dijital ve Teknoloji Sektörü, bilgi ve know-how’ın gelişimini desteklemek ve mümkün olan en iyi ticari bağlantı kurma etkinliğini yaratmak amacıyla, dijital, teknoloji ve telekomünikasyon sektörlerine yönelik küresel bir etkinliktir.

2008’de kurulan Kongre’deki delege sayısı 1500’den, 100’den fazla ülkeden gelen 8000 üst düzey delegeye kadar büyümüştür ve bu durum, eşsiz bir üst düzey bağlantı kurma, bilgi transferi fırsatları ve ticari fırsatlar sunmaktadır.

Kongre’nin 5.’si resmi olarak onaylanmış 300’den fazla medya organı, çok sayıda uluslararası sergici ve sponsora ev sahipliği yapacaktır.

Özel bir ''StartUp Village'', geleceğin dijital ve teknoloji alanındaki liderleri olan 21 genç şirket için alan sunmaktadır. Her sene saygın bir uluslar arası jüri en iylerin en iyilerini seçiyor.

2013’te bu seçim dünyanın dört bir yanından gelen 843 başvuru sahibi arasında yapılıyor.

Webit Kongresi; IAB Avrupa, EACA, EGTA, MMA, Arap ICT Örgütü, Afrika ICT Paktı, CMO Konseyi, Global StartUp Haftasonu gibi kuruluşların stratejik desteği ile düzenlenmektedir.

Kongre; IBM, Yandex, DGTLEco/Adobe, PayPal, Blackberry, Emarsys, Opera Software, TRUSTe, .ME, Crimton, Aramex, Akamai, Qualcomm, Httpool, ThinkDiital, SoftLayer ve daha birçokları gibi çok sayıda sergici ve sponsor tarafından desteklenmektedir.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Artık Türklerde satın almaya başladı

Artık Türklerde yurtdışından marka firma satın almaya başladı.Bu rakam hersene gittikçe dahada artıyor.Bunlardan belli başlı satın alınan firmalar ise şöyle;

1-)Çelebi Havacılık 2011 yılının aralık ayında Fraport'u satın aldı.

2-)Garanti Bankası 2011 aralık ayında Leasemart Holding Hollanda'da satın aldı.

3-)Beko 2007 yılının aralık ayında almanyada fırtınalar estiren Grundig'i satın aldı.

4-)Yıldırım Holding Malta Freeport'ı 2012 Kasımda satın aldı.Bu Liman Akdeniz'in en büyük aktarma limanlarından birisi aynı zamanda.

5-)Ülker 2007 Aralık ayında Belçika çikolata firması olan Godiva'yı satın aldı.

6-)Türk Hava Yolları 2008'de Bosno Hersek Havayolları olan B&H Hava yollarının %49'unu 2010 da ise geriye kalan %51'ini satın alarak tamamını satın aldı.

7-)Halkbankası 2011 Mayıs ayında balkanlarda bulunan IK Bank'ı satın aldır.

8-)Ziylan Grubu 2012 Mayıs Ayından İtalyan ayakkabı devi lumberjack'i satın alarak kendi markası olan FLO'ya dahil etti.

6 Ağustos 2013 Salı

GOOGLE'DAN MOTO-X AKILLI TELEFON

Motorolayı satın alan google geliştirdiği akıllı telefon MoTo-X ' i dün verdiğin gala'da tanıttı

Moto-X Özellikleri ise AMOLED 4.7 inç ekran , 720p çözünürlük , Arka kamerası 10 Megapiksel , görüntülü konuşmayı sağlayan ön kamerası ise 2 megapiksel çözünürlüğe sahip.

2 GB Ram ve 32 GB dahili hazıfaya sahip moto-x microSD desteği ise bulunmuyor.Moto-X 'de iştetim sistemi olarak ise Google'ın Andoroid 4.2.2 versiyonu kullanılıyor.

Şuan sadace ABD'de satışa çıkarılan Moto-X'in sözleşmeli fiyatı 200 $.


                                 MOTO-X RESİMLERİ





3 Ağustos 2013 Cumartesi

BUNLARI YAPMAYAN TÜRK VARMIDIR ACABA ?

1-Konuşma yetisi olan hayvanlarımıza ilk başta küfür etmeyi öğretiriz.
 
2-Denize gittiğimiz zaman mayomuzu kabinde giymek yerine havlu ile bulunduğumuz yerde giyeriz.ve havluyu tutan kişeye bakmaaaa deriz. :-)
 
3-Trafikte Sarı ışıgıda yeşil ışıktan sayar hiç durmayız.Duranlarada hem küfreder korna ile taciz ederiz.
 

4-Bir yere gittiğimizde hesap öderken arkamızı döneriz veya cüzdanımızı göstermeden sanki cüzdanın için tomarla para dolu gibi saymaya çalışırız.Halbuki çıkartık vericez yani parayı

5-Simit aldık ve başladık yemeye afiyetle yiyoruz ve simit bitti masanın üzerine dökülen susamları bir araya toparlayım parmağımızıda hafif yaladıktan sonra susamlara banarız. :-)

6-Trafik çok sıkışık baktık aynadan ambülans geliyor hemen ambulansı önümüze alarak sıkışık trafikten kurtulmak uyanıgız ya 

7-Denize veya havuza gittigimiz zaman şıkıştığımızda hemen imdadımıza biraz yüzelim bari demek ve denize cupp diye dalgam gelir.

8-Evimizde veya çevremizde bulduğumuz saksılara sigaramızı söndürmek.

9-Çoraplarımızı 1 gün giydik bunun kirli olduğunu nasıl anlarız Tabikide koklayarak baktık kokmuyor giy 3 gün daha :-)

10-Balkonda oturuyoruz hava çok güzel ve esiyor bir yandanda sigaramızı yakmışız ama küller uçuyor neyaparız hemen küllüge su dökeriz küller ucmasın diye

11-Salonda otururken lamba patlar ve hemen gider balkondan vs. kullanmadığımız odadan lambayı söker takarız ve yenisini almayız uzun bi müddet

12-Arkadaşımızı ev telefonundan arayarak EVDEMİSİN diye sormak.

13-Arama motorlarında google.com , yandex.com vb gibi sitelerde kendi adını ve resmini aramak.

14-Evimize gelen misafirlerin kapı önündeki ayakkabılarını düz çevirmek.

15-Okulda veya herhangi bir kavgada kavgadan sonra teker teker gelin lannnnn diyerek meydan okumak.Halbuki kavga çoktan bitmiş.

16-Kafamıza kuş sıçtığı zaman gidip milli piyango sayısal loto şans topu vs. oynamak.

17-Gaz kaçaklarını çakmak ile kontrol etmek

1 Ağustos 2013 Perşembe

Amasya Belediyesi Bayat Ekmek Toplama Kampanyası


Merhaba sevgili okuyucular ;

Bugun size Amasya Belediyesinin başlatmış olduğu kampanyadan bahsedicem.Amasya Belediyesi tarafından başlatılan kampanya EKMEK NİMETTİR ÇÖPE ATILMAZ sloganıyla bayat ekmekleri toplamak için mükkemel bir girişim yaptı ve böylelik ekmek israfının bir nemzede olsun önüne geçmek ve toplanan ekmekleri Hayatcan Derneği aracılığı ile  hayvan barınakları ile sokaklarda bulunan kedi , köpek ve kuşlara dağıtmaya başladı.
Amasya genelinde toplam 100 adet bayat ekmek toplama kutusu bıraktı , ve belediyeden yapılan açıklaya göre bu sayı ilerleyen zamanlarda dahada artıcak bu yaptığımız proje diğer illerdeki belediyelere örnek olmasını söyledi.
TFF Türkiye Fırıncılar fedarosyonundan İbrahim Balcı ise ; her gün türkiye genelinde yaklaşık 5 milyon ekmeğin israf olduğunu söyledi.
İbrahim Balcı , israf edilen ekmekğin mali değerinin hesaplanması durumunda büyük rakamlar ortaya çıkacağını söyleyerek ekmeğin 70 kuruştan hesaplanması durumunda günlük 3,5 milyon liralık israf yapıldığı söyleddi.

Bizimde temennimizdirki bu proje diğer illerdede uygulansın ve bu proje Türkiye için bir örnek olsun.Diğer belediyelerde bu proje biran önce başlasın hergeçen gün israf artıyor.